söndag

Historiens gamlaste backpacker

Det verkar som att jag hittar en dator var tionde dag ungefar och den har lilla rakaren verkar till och med funka.
Vi har nu varit pa Koh Tao i typ en vecka och vi har farit runt pa fler strander an jag minns namnet pa, en hette i alla fall Tanote Bay. Supernajs, forutom att det var stora javla vattenmaskar pa botten overallt. Stora som underarmar, men tydligen ofarliga. Kanns anda inte som man vill trampa pa ett djur som har samma monster som en huggorm.
Nu ar vi pa Chanote (tror jag), problemet har ar att det ar supervackert, men det gar inte att bada pa grund av att det ar just grunt. Dyig botten, blir antagligen battre nar det blir hogvatten.
Heja Bajen!
Jaha ja, nu nar jag antligen har lyckats skriva en massa skit sa gar det inte att publicera inlagget. Jag sparar och forsker om nagra dagar. Fan oxa.

Oj, nu gick det, pa en annan dator med en annan weblasare.

1 kommentar:

  1. The Blick-sekvensen finns nu dokumenterad på Derby Sthlm-bloggen..hahahah/Uffe

    SvaraRadera