torsdag

Ja, vi är hemma


Om ni undrar över bristen på inlägg så beror det helt enkelt på arslena ComHem. Vi har nämligen fortfarande varken bredband eller telefoni eftersom modemet hade gått i retur trots att vi sa till att vi skulle resa bort. När jag ringde och kollade idag så skulle det vara framme, jag fick nummer och hela skiten, men turbanskallen som skulle lämna ut paketet letade och letade utan framgång. Därför är Pia och jag just nu på Bajens kansli och betalar räkningar.

Får jag modemet imorgon så lovar jag att bjussa på ett överflöd av bilder och filmer. Så länge får ni nöja er med den här bilden på min nya BKB-tatuering. Den gudomlige spelaren har alltid nummer sju.

2 kommentarer:

  1. Otroligt snygg tatuering!
    Jag ska nog göra en på arslet. På riktigt.;)

    SvaraRadera
  2. Hej,

    tråkigt att du upplever problem med vår leverans av bredband och telefoni. Återkom gärna med dina uppgifter via formuläret nedan alternativt via twitter @ComHemAB om du fortfarande inte fått tag i modemet så kollar vi upp detta och återkommer,
    http://www.comhem.se/comhem/-/417386/417386/-/index.html

    Vänlig Hälsning
    Magnus Hansson
    Kundservice

    SvaraRadera