lördag

Pelefanter

Undrar hur dom tänkte.

"Fan vad jobbigt det är att knata i djungeln, jag behöver ett djur att rida på. Vilket ska jag välja...hmm...jag tror fan att jag drar till med dom där största jävlarna som lufsar runt och snablar sig. Nu gäller det bara att fånga en och sen lyckas tämja fanskapet, det blir nog en smal sak."

Galningar, om jag såg en vild elefant (chang) i bushen så kan jag lova att det sista jag skulle tänka på vore att försöka fånga besten och jag skulle absolut inte få för mig att jag skulle börja rida på monstret. Man jävlas liksom inte med en elefant, glöm aldrig det, det gör nämligen inte dom.





Vita elefanter betyder ju tur, en kille som inte hade tur var Henry Gunter som den 11 november 1918 kl 10.59 fick en dödande kula i sig. En minut senare slutade 1:a världskriget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar