torsdag

Smygkapitulation

Som ni kanske känner till så kämpar jag mot att skaffa ett Facebook-konto i ren och ram barnslig trots. Men nu har jag gett vika en liten aning i alla fall genom att gå med i Google+ och det verkar vara rätt lagom nivå för mig - jag har hela fyra så kallade "vänner", men i G+ kallas det för "personer" ser det ut som. Men hur som helst så är fyra "personer" ungefär så pass många som jag orkar med.


När jag sökte bild så fastnade jag av någon anledning för den här - det måste antagligen ses som ett sundhetstecken, eller kanske helt enkelt som ren och skär gubbsjuka. Sund gubbsjuka.
Jag tycker hur som helst att den är rund och fin. 


4 kommentarer:

  1. Vi har sjukanmälan på jobbet på Facebook! Kom igen Albin, Google + kommer snart att läggas ned. Bättre börja FB:a nu.

    SvaraRadera
  2. Äh, vi får ändå inte sjukskriva oss - om vi är sjuka så får vi ta kompledigt. :)

    SvaraRadera
  3. Ok, med Rangers i fyran om klubben får nödvändig licens av Förbundet. Exakt hur glada är då Celtics supportrar???
    Det har firats en del i östra Glasgow, något annat var inte att vänta. Men detta på bilden känns ändå en smula överdrivet:
    http://i46.tinypic.com/28anfki.jpg

    BK Borsten-Ove

    SvaraRadera
  4. Ni är alltid sjuka

    SvaraRadera