måndag

Många bandybollar i luften


Uj uj uj, jag har så mycket som jag måste fixa innan premiären på onsdag, så att även om jag kunde delegera ut uppgifter så skulle jag inte ens hinna med att göra det. Ofta önskar jag att jag hade en skitstor boll att fånga istället för hundratals små.

Lennart är en pensionerad elektriker som var här förra veckan och monterade upp belysningen till reklamen på kortsidorna och han sa en vettig och sann sak om föreningslivet.
"I alla föreningar så finns det vissa som tycker att dom kommer med bra idéer och får saker gjorda och så finns det folk som ser till att saker blir gjort."

Små myrsteg i taget, små myrsteg i taget, små myrsteg i taget...

1 kommentar:

  1. Ja, ja, ja glöm inte lunchen i morgon på mackdonald hornsgatan så Myran vinner.
    Dannes burgare på McDonalds: Sweet Bacon BBQ
    den 23 oktober på McDonald's Hornsgatan

    SvaraRadera