tisdag

Framtidsbloggare Albin

Imorgon är det premiär hemma på Zinken mot Bollnäs och det är även premiär för vårt nya fräsiga Zinkentält  som den här säsongen har växt på höjden till två våningar.

Zinkentältet 2.0
Eftersom jag liksom igår har sinnesrubbat mycket att fixa för att finna ro att blogga vid morgonfikat, så använder jag min fiffiga slughet och schemalägger det här inlägget som inte alls är skrivet nu på morgonen när det publiceras, utan igår kväll. Så egentligen visste jag inte om det här skulle funka, men om du läser det här så har tekniken gjort sitt trolleritrick. Om du inte läser det här så har du ingen aning om att jag har skrivit det och därför finns det i så fall ingen anledning för mig att förklara någonting överhuvudtaget.

Vadihelvete menade jag med det där - jag behöver vila...

~~~~~~

Det funkade! Teknikens under är inte förbi.

Innan jag gick till jobbet idag så la jag in den här artikeln (se klockslag under rubriken) och sen hittade jag den här i DN. Kändes som att det hela hörde ihop på något vis.

Ni ska alltså klicka där det står "den här", begriperniväl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar