onsdag

Pint of bitter...

Ikväll kommer jag återigen att missa en match på Zinken och det är lite extra tråkigt att det är Ljusdal med Oscar och Jonas, det hade varit trevligt att få träffa dom igen. Orsaken till att jag inte ens går och tittar på matcherna är helt enkelt att jag inte klarar av det - det funkar inte och är fortfarande för känsloladdat.
Om någon tycker att det luktar bitterhet så beror det på att jag är just bitter, ledsen, besviken och att jag känner mig otroligt orättvist behandlad. All bitterhet är inte obefogad och ibland så finns det faktiskt orsaker till att man känner sig nedpissad.

Bra snubbar

När jag började hos Bajen sommaren 2007 så var läget precis så illa som ett läge kan bli. Sedan dess har jag varit med och byggt upp det som finns idag och som leder Elitserien överlägset. Den här säsongen började jag hjälpa till och jobba med dygnet runt i april för att sedan i slutet på november få reda på att mina tjänster inte längre anses behövas.

Så ja, jag är bitter och ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar