onsdag

Rysk trafik och den stora kraschen

Den här veckan förhandlar Hammarby och Unionen om min uppsägning och därför har jag som ni kanske förstår lite svårt att hitta på något att skriva om. Det finns såklart hur mycket som helst att berätta om själva uppsägningen som innehåller både övertramp och självmål, men det varken vill eller bör jag redovisa rakt ut på nätet. Hade det handlat om en "vanlig" arbetsgivare och inte Bajen så hade det varit en annan femma.

För att skingra mina nattsvarta tankar så glor jag på filmer från trafiken i Ryssland som sopgubben har tipsat om. Det är beroendeframkallande, börjar man flukta så vill man bara se en krock till och en till och en till... Testa så får ni se.


Det var någon som hade kommenterat och undrade om alla fyllon i Ryssland har en kamera i framrutan, men sopgubben förklarade att många har det eftersom det är så svårt att få ut några stålar från försäkringen om det händer något annars. Har man inga bildbevis så får man skulden liksom.

När jag tänker på det så passar det ju faktiskt rätt bra att titta på krascher samtidigt som det förhandlas om min krasch som kanslist.

Heja Bajen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar