lördag

Puckat många sålda biljetter

När jag gluttar ut genom fönstret så ser jag att det mesta av snön på trottoarerna har smält bort och det tycker jag är supernajs eftersom jag får så pissont i ryggen av att knata runt i snömodd. Men när jag råkade klicka mig förbi den här bilden så insåg jag att alla kanske inte är lika glada som jag över att snön smälter.

Iskall polare
Ikväll är det Bajenkvällen på Hovet, i skrivande stund så har man sålt 7250 biljetter och det får väl anses okej för en puckymatch i lingonserierna (jag har inte begripit mig på seriesystemet i pucky sedan början på 80-talet, så jag tänker inte försöka förklara vilken nivå puckylaget lirar på).

~~~~~~

Ni som är intresserade av det här med polisnotor kan klicka och läsa här. Det hela är så förbannat dumt och det som kanske är mest skrämmande är att Kling & Klang har någon slags pervers rätt att skicka ut fakturor helt utan underlag och helt efter de summor som de anser sig ha rätt till. Idrottsbolagen som får fakturorna ska bara betala till Legopolis AB och hålla käft.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar