tisdag

Nu blir det åka av

Rubriken - det är liksom det som är själva grejen med bandy.

När jag satt och fibblade med rapporter från biljettsystemet igår så hörde jag plötsligt en bekant röst från vårt lilla lunchrum och därinne hittade jag en strålande glad Tränar-Magnus (han kallas så i kontaktlistan i min mobil). Det var så att säga inte allt för svårt att räkna ut anledningen till hans besök och glada uppsyn och det ska bli supertrevligt att få jobba ihop med honom igen, det är en bra snubbe.
Brorsan Kjelle Brodén

Det är även skönt att det kommer en kille som man redan känner och som man vet vart man har, dessutom så underlättar det jobbet med hemsidan eftersom vi redan har en massa bilder på honom.
Jag känner inte till anledningen till att Rosa slutade och det kom som en total överraskning, men jag tycker att det är lite synd att jag inte hann lära känna honom bättre och det i sig kanske är ett svar på varför han valde att hoppa av. Vi jobbade i alla fall på samma arbetsplats i ett halvår och om man inte riktigt hinner bekanta sig på den tiden så är nog arbetssituationen lite väl stressig. Önskar i alla fall Rosa lycka till framöver, jag hann i alla fall bli så pass bekant med honom att jag utan minsta tvekan kan skriva att även han är en bra snubbe, en väldigt bra snubbe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar