fredag

Glöm inte kaffet

På nyheterna som kom ut ur min teve igår kunde man höra att forskare har kommit fram till att om man suger i sig 3-5 koppar kaffe om dagen så minskar risken för att man ska bli dement. Vilken tur för Albin att Hammarby är sponsrade med kaffe...eller vänta nu är vi det...hur som helst så dricker Albin lätt och ledigt 3-5 koppar om dagen...eeh...eller gör han det...ja ja, dom sa i alla fall att det är bra för minnet att dricka kaffe...stopp och belägg, sa dom verkligen så...jag måste ta en kopp kaffe och fundera.





Vad var det nu jag skulle göra...

6 kommentarer:

  1. Hela du är en fikapaus.

    SvaraRadera
  2. Hela du är full av gubbskämt...
    Anna

    SvaraRadera
  3. Anna, Anna!! Släpp in mig Anna. Jag förfryser Anna!

    SvaraRadera
  4. Albin.. För Faaan.. Det är Punky Reggae Perty på Mosebacke i kväll... Kom dit vettja så drar vi en bira..

    Thai-Uffe

    SvaraRadera
  5. Tyvärr Uffe - det här är den första fredagen jag är ledig sedan dom hittade berget och den ska jag tillbringa med Anna och en fetlåda vin. :)

    SvaraRadera
  6. Till Gustav Rask.
    Any time baby, any time-)
    Anna

    SvaraRadera