torsdag

Tänk vad bra

Innan dagens bloggeri så börjar jag med att gratulera min idol och världens tuffaste tant, mormor Greta som blir obegripliga 89 år idag. Undrar om det fanns mat för 89 år sedan, eller gräsklippare. 

Grattis! 



Nu till bloggandet och ett boktips från självaste Nanne Bergstrand kan man ju inte hoppa över. Tydligen så har fotbollens hela ledarstab bläddrat sig igenom boken You Are The Placebo och det är precis det jag också tänker göra. På tal om tänker så tänker jag mig med vägledning av titeln att boken handlar om att man kan tänka lite schysstare så att man mår lite eller till och med mycket bättre.
Eller så är det en luring och boken handlar om hur man fångar gammelgäddan eller om hur man fickparkerar bakis. Om 345 sidor på utrikiska så vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar