onsdag

Bollen finns!

Bilden nedan tog jag svintidigt igår på Zinken efter det att jag hade tänt belysningen ovanför reklamen för att se vilka lampor som var sönderskjutna och behövde bytas. Vet inte varför jag berättar det, antagligen för att jag vill ha en anledning till att visa den tjusfulla bilden jag tog. 


Själva matchen såg jag som vanligt inte så mycket av, men jag spelade in den så att jag kunde titta på vår nya monsterteve när jag kom hem. Upplösningen på den stora bilden är så makalöst skarp att man kan se saker man inte kan upptäcka i verkligheten och vet ni vad, dom spelar med en boll, jag såg den!

Finfin publiksiffra - tack alla ni som kom - men tyvärr en hedersam förlust. Det var en del som efteråt sa att det inte finns något värre än att förlora med uddamålet, men förutom att jag kan komma på ett gäng saker som är värre - cancer, krig, AIK, kärnkraftsolycka, dubbdäcksförbud med mera - så förlorar i alla fall jag hellre med 1 mål än med 10.

Till sist vill jag bocka, buga och tacka Sven som sålde sin mössa och skänkte pengarna till kassan i vår souvenirförsäljning. Extra rubbat och extra stiligt gjort. Tack Sven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar