torsdag

Snabbjobb



Idag har jag i alla fall lyckats jobba...i fem minuter. Sen snurrade skallen, jag kallsvettades och benen var gelé, så det var bara att slänga in handduken. På väg hem igen blev jag tvungen att hålla i mig i en lyktstolpe i Skinnarviksparken för att inte drutta omkull. Övriga flanörer i parken trodde antagligen att jag var ett äkta horsepundarproffs. Det skulle i alla fall jag tro om jag såg någon stå och hålla i sig i en stolpe klockan åtta på morgonen.
Skillnaden är att jag tror att heroinister mår rätt bra när dom har dragit i sig sina godsaker, jag mår fanimej inte bra.

Vet att det är mycket gnäll om att jag är krasslig nu, men det är därför jag har den här bloggen, för att gnälla. Ni tror väl inte att jag skriver för er skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar