måndag

Överkörning

Självklart visade det sig inte alls så lätt som jag trodde att få se matchen och att se den från soffan var det bara att glömma. Orkar inte ens förklara allt som krånglade, men kortfattat så kunde inte jag köpa hem enbart den matchen eftersom jag står på avtalet med ComHem där vi har C More Film - sinnessjukt, jag vet - men vi kom på att Pia kunde teckna ett konto och köpa hem matchen. Då visade det sig att den värdelösa webbläsaren i teven inte klarade av att visa tillställningen om man inte laddade ner vissa tillägg och det var såklart helt omöjligt. Jag fick alltså flukta på datamaskinen i hallen, som ni kan se på bilden.


Om själva matchen så kan man väl säga - utan att ha allt för bra koll på motståndets kvalité - att Bajen såg förvånansvärt piggt ut och stressade sönder finnarna gång på gång. Man kan faktiskt sträcka sig så pass långt som att säga att Hammarby var totalt överlägset. Det var som att se Frank Andersson brottas med en bakbunden Leif Pagrotsky och 2-0 borde ha varit minst det dubbla.
Framför allt så var det skönt att börja med en seger - till skillnad mot vissa andra lag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar