fredag

Värm mig!

Fy jävlar vad jag - precis som i stort sett alla - hatar att vara förkyld. Den här gången är jag dessutom förkyld på något bakvänt sätt, jag fryser liksom från insidan och har lägre temperatur än normalt, nyss hade jag 36,2. Jag kanske inte alls är förkyld, jag kanske helt enkelt bara är kyld.
Hursomhelst så är det vid såna här tillfällen då man kan jobba hemifrån som man uppskattar den nya tekniken extra mycket.



Som så mycket annat nuförtiden här på bloggen så har jag skrivit det här tidigare, men det kan fan inte vara meningen att vi människor ska bo på våra breddgrader. I så fall hade vi haft mörkerseende och stor jävla päls.
Jag längtar hem till värmen i Bangkok. Ni som läser det här på datorn i en vanlig webbläsare kan till höger se hur varmt och mysigt det är där nu. I skrivande stund är det 32 grader...varmt alltså.

I vår lägenhet är det förövrigt 16 plusgrader. Men det kompenseras på sommaren då det brukar vara runt 32 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar