fredag

Löningsbandyparty

Foto: Bertolotti
Självklart är jag medveten om att bloggen den senaste tiden har lyckats bli än mer intetsägande och meningslös. Bortförklaringen jag kan bjuda på är att jag sen en dryg månad tillbaka är återanställd hos bandyn och att det enda som får plats i mitt huvud är bandy och det blir ungefär lika innehållsrikt att blogga loss om som insidan på en bandyboll. 
Det sista jag tänker på innan jag somnar är hur vi ska få in pengar till klubben och det första jag tänker på när jag vaknar är hur vi ska få in pengar till klubben. Om jag somnat vill säga och inte legat vaken hela natten och funderat på hur vi ska få in pengar till klubben. 

Idag är det match och dessutom löning för de flesta så det är bara att klicka här eller på bilden och köpa ett gäng biljetter. Skyll inte på att du är upptagen ikväll, det går lika bra att köpa biljetter i alla fall. Huvudsaken är att vi får in pengar till klubben. 

1 kommentar:

  1. Det blir bandypremiär för min del ikväll på Zinken!

    SvaraRadera