lördag

Tack Nanne

I vår tid där allt får så fort och alla är experter så är det föga förvånande att Nanne inte fick fullfölja sitt avtal, vilket han gärna hade fått göra för min del. Han gjorde såklart en del uttagningar och taktiska drag som jag inte höll men om, men sen tiden då jag bläddrade i Buster till idag så har jag aldrig varit helt överens med någon tränare. Det hör liksom till.

Tack


Hursomhelst så är jag tacksam för att Nanne bidrog till att Hammarby gick från ett poröst lag i Superettan till att bli ett hyfsat stabilt lag i Allsvenskan, i alla fall så pass stabilt man kan begära att Bajen kan vara.
En sak som jag i alla fall med full säkerhet kan skriva är att ingen av alla nätexperter, krogexperter, jagvetalltombajenexperter och journalister har en aning om hela sanningen om varför Hammarby ska presentera en ny tränare. Som på alla arbetsplatser så händer det otroligt mycket bakom kulisserna som utomstående inte har en aning om.

Tack för att du tog upp oss ur källaren Nanne och lycka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar