torsdag

Det var det det

Igår startade Elitserien i bandy och samma dag fick jag det besked som jag redan kände till, att det inte blir någon 11:e säsong på kansliet för mig som det var sagt. Självklart har jag en mängd synpunkter på hur det här har skötts, men eftersom vissa saker inte bör basuneras ut över hela nätet och eftersom man uppfattas som bitter och grinig när man i själva verket är ledsen så behåller jag det för mig själv ett tag till.
Men jag säger så mycket som att jag har en bestämd uppfattning om att organisationen måste stärkas och då är det helt fel väg att gå att istället försvaga den.



Snubblade som av en händelse över den här sången som med sin vemodiga text - som ni kan läsa i videon om ni inte vill eller kan lyssna - känns passande idag när jag ska gå och lämna tillbaka nycklarna efter 10 års tjänstgöring. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar