fredag

Heja Ines

I den här visabilderåldern som vi lever i så dränks man fullkomligen av snuttepluttbilder på barn som gör alla möjliga pluttesnuttgrejer och eftersom barn bokstavligen är små idioter så är jag inte direkt överförtjust i den sortens bilder. Men då och då så dyker det upp ett guldkorn som smälter även en besk jävel som mig och igår så fick jag den här bilden från morsan som föreställer min brorsdotter Ines. Få människor passar så bra in på beskrivningen kavat som lilla tuffa Ines. 



Vissa gluttar har en slags utstrålning som gör att man liksom vet att dom kommer att ta över hela världen och Ines strålar så man blir bländad.

~~~~~~

För övrigt och på tal om något helt annat så är jag supersjukt trött på att Bajen hela tiden ska hålla på att spela hemmamatcher på måndagar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar