torsdag

Cool

Vet att jag tjatar och jämrar mig om min evighetsförkylning, men vad ska jag ha en blogg till om jag inte använder den till att gnälla.
Nu är jag riktigt less på min min rinnande näsa som även har kryddats med hosta och lite fräsig frossa. Stapplade i säng tidigt igår och vaknade efter nio timmars djup sömn med en kroppstemperatur på 36,1 och det kändes inte så hett.


Man behöver inte vara läkarutbildad för att ana ett samband med mitt uteblivna tillfrisknande och det faktum att jag går minst en mil om dagen på jobbet och dessutom under stor del av den där promenaden bär på saker. Igår tog jag till exempel undan de 64 bord och stolar som jag ställde ut i aulan i förrgår.

Med tanke på ovanstående så funderar jag på att utnyttja veckans friskvårdstimme till att sitta i fåtöljen och försöka vila mig frisk.

~~~~~~

Nu har jag varit uppe och rört på mig i ett par timmar och dessutom hällt i min nån halvliter varmt kaffe så nu är temperaturen uppe i hela 36,2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar