fredag

Lägesrapport från renoveringshelvetet

När jag meddelade att jag skulle dra ner på bloggandet så var det inte riktigt meningen att neddragningen skulle bli så här dramatisk. Men jag skyller på att jag för drygt två veckor sen snubblade på jobbet och slog i skenbenet och har sedan dess fortfarande orimligt ont, trots att röntgen visade att det inte är någon skelettskada. Men värken tar på krafterna och det går åt en hel del kraft för att gå en dryg mil om dagen på jobbet och dessutom klättra på stegar och härja runt.


Som bonus på krafttömningen så är dom fortfarande inte klarar med våra fönster, så när jag har skrivit klart det här så ska jag plocka ner alla gardiner och möblera om hela lägenheten innan jag haltar iväg och låser upp skolan 06.40.
Jag är faktiskt så trött att jag inte orkar leta upp en bild till det här inlägget, utan bara tar en som jag redan har liggande i datamaskinen.

Hoppas ni får en skön helg - själv ska jag ligga raklång och andas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar