fredag

Suck...

Vad har vi då lärt oss? Jo att Bajen bedriver elitidrott och då finns det ej utrymme för polarstil och klappar i ryggen. Vi har lärt oss att Benny Lekström inte håller måttet. Han verkar vara en trevlig prick, men trevliga prickar finns det gott om och jag vill se en målvakt i Hammarby, sen skiter jag i om han är en glad figur från Enskede eller en skitstövel från Jönköping, det ska vara kvalité och faktum är att Benny inte är kvalité.
Jag vill heller inte ha clownen Hellström, att hans farsa är den bästa målvakten som Sverige har fått fram är oväsentligt. Min farsa var den bästa boxaren som Sverige har fått fram, jag är inte det.

Jag kanske verkar bitter och det beror på att jag är bitter. Att Bajen förlorade mot danskarna är så förbannat onödigt och pinsamt. Ett rättvist resultat vore 6-0 i halvtid och kanske 8-1 efter full tid och då är jag snäll för att jag gillar Danmark.

Ante var Bajens första VM-spelare (utan att spela) på 30 år. Ante hade några dalar under säsongen, men han var utan tvekan Allsvenskans bästa målvakt under säsongen 2006. Tycker man något annat så tycker man fel och det är valfritt.
Så jag är ledsen Benny, du har haft dina 15 minuter och nu måste Hammarby köpa en målvakt.

Haris dök upp på mittfältet igen efter en utflykt till byhålan Norrköping och som han dök upp! Välkommen hem Haris, fortsätter du så här så spelar du ute i Europa om ett år. Tack för en fantastiskt insatts, jag fick en tår i mitt blinda öga.

Jag är hammarbyare och sätter således en stolthet i att kunna ta en förlust med stil, men den här förlusten svider för den var så inihelvetes onödig. Förlorar man mot ett för dagen bättre lag så är det okej, men Bondby var ett skitlag i skitfula dräkter.

3 kommentarer:

  1. Va skönt att du är bitter. Du är som bäst då. Keep up the good work.

    SvaraRadera
  2. hej då fotbollskillen!

    SvaraRadera