tisdag

Bloggtorka


Då jag inte är inne i den ljusaste perioden i mitt tragikomiska liv så har jag lite svårt att komma på en massa dumheter att skriva här som vanligt. Det snurrar liksom för mycket annat strunt i roten.
Risken är väl att jag tappar läsare, men jag hade ändå inte räknat med att någon skulle orka läsa tramset när jag började med det här. Så jag har liksom inget att förlora - tvärtom så blir jag fortfarande lika snopen varje gång jag tänker på att det faktiskt finns tokfransar som slösar bort sin tid genom att besöka Albin-bloggen.

Men tack för det och jag lovar att det kommer mer galenskap när jag har samlat mig en aning.

3 kommentarer:

  1. när var du samlad senast?

    SvaraRadera
  2. Jag kan vänta och bida tiden...älskar din blogg, den berikar mig med massor av skratt i denna trista tillvaro...
    kram Anna

    SvaraRadera