onsdag

Wolfgang Dubbeldåre AB




Istället för att ligga och stirra i taket så sträckläste jag inatt boken ”Lasermannen”. Gott folk, där har vi en tvättäkta tokfrans! Att människan är vrickad har jag såklart jämt varit medveten om, men att han skulle ha så där många tomtar på loftet hade jag inte trott.

Det var även lite intressant att läsa om dom olika platserna där det hela utspelade sig – han sköt t ex en stackare på Sedelvägen i Hägerstensåsen, precis i närheten av en frisersalong som morsan ägde då och som storstilad final greps han av polisen här på gatan endast några hus bort från min nuvarande adress.

Har ni tid så råder jag er att läsa boken om detta gigantiska dumhuvud – om ni inte redan har gjort det.

1 kommentar:

  1. Intressant beskrivning oxå av hur sverige såg ut för bara 15 år sen med smygande rasism och främlingsfientlighet. Snart kanske vi är där igen med sverigedemokraternas framsteg, tyvärr.

    SvaraRadera