lördag

Huvudlöst


En svart dag som denna så borde man egentligen blogga om det sinnessjuka dådet i Norge, men det är det tillräckligt många som gör så jag väljer att bara snudda lite vid det hela.

Efter träningen när jag rakade skallen i duschen idag så kom jag att tänka på idiotiska idéer och då särskilt på två färgade män från San Fransisco (oväntat) som jag läste om för länge sedan och som jag då och då fortfarande förundras över.
Ljushuvudena kom på den mörka idén att dom skulle testa att köra upp skallarna i varandras rövar, så därför rakade dom och smorde in hjässorna för att sedan skrida till verket. Det hela slutade givetvis på akuten med trasiga anus, men det jag brukar fundera på är vad som skulle ha hänt om dom hade lyckats pressa in ett huvud i ett arsle. Jag antar att det inte finns alltför mycket syre inne i röven och att det inte hade varit helt lätt att dra ut roten igen när väl hakan hade ploppat in och att sjukhusbesöket då hade handlat om att få bort ett lik som hängde ut ur fisan. Hoppas att vi aldrig får veta.

Eftersom jag tar för givet att dåren i Norge inte är helt ensam om skulden till det som skedde igår så föreslår jag att när dom väl får tag på de som är skyldiga så kan dom straffas genom att alla får köra upp sina huvuden i röven på huvudman Anders Behring Breivik. När alla medbrottslingar är kvävda så får Herr Anders Behring Breivik själv välja valfritt lik som han sedan får köra in sitt pall i häcken på.
Skitbra lösning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar