måndag

McFlamingos förbannade giraffer

Jag har inte tid att skriva det här inlägget imorgon (när du läser är det idag) eftersom mitt halvtidspass kommer att sträcka sig lite drygt 12 timmar när vi tar emot Broberg/Söderhamn på Zinken. Därför skriver jag nu på söndagen och schemalägger skiten så att det publiceras inatt.

Min halvtidstjänst sträcker sig mars ut och om jag inte har hittat något att jobba med då så kanske jag äntligen skulle ta tag i bitarna och skriva den där boken som jag smyger runt och funderar på.
Boken skulle kunna inledas med nedanstående rader - vad tycker ni.



"Vadå gulliga, kalvar är väl också gulliga och dom käkar man ju glatt upp, vad är det för skillnad på att äta grillad giraff" tänkte Ztekfell McFlamingo och förbannade att han hade köpt alldeles för många giraffer till sina korvkiosker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar