söndag

ComNej

Ni som har läst den här skiten på sistone vet om att vi nyligen har skaffat Com Bo Max från ComHem och eftersom det heter max så ingår det givetvis maximalt av vad det där skräpföretaget har att erbjuda. Det är Tivo med miljoner kanaler, massa playkanaler, tamedsigkanaler, 500 Mbit bredband och hela skiten.
I fredags ringde det en bakåtkammad snitsare från ComHem.




- Hej, jag ringer från ComHem.
- Jag ser det, vi betalar er extra för nummerpresentation.
- Jag ringer eftersom du har varit kund rätt länge.
- Ja, det är väl en 10-15 år.
- Nej, du blev kund 2001.
- 13 år är 10-15 år.
- Hrml...ja just det, jag antar att du är nöjd eftersom du har varit kund så länge.
- Nej, jag bor i ett ComHem-hus och har inget annat val än ComHem eller ingen TV och inget bredband alls. Jag är långt ifrån nöjd.
- Va...
- Exempelvis så har vi skaffat Com Bo Max och det ska ingå bredband med en hastighet mellan 300 och 500 Mbit/s och vi har hittills inte varit över 300 en enda gång.
- Jaha, har ni redan Tivo, det visste inte jag.
- Nähä.
- Vill du kanske lägga till film- och sportkanaler?
- Vi har precis sagt upp Canal+ och blivit av med det efter 3 månaders bindningstid.
- Jaha, det visste jag inte.
- Nähä.
- Då antar jag att vi inte har något att erbjuda er.
- Exakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar