onsdag

Rockborsten 2

Hittade fortsättningen på gårdagens bild i min egen bildsamling och jag måste säga att jag är hyfsat nöjd över hur bra kvalité jag lyckades få på bilden efter lite redigering. Jämför med gårdagens bild.

Solly, Albin, Håkky, Herr Gran, Brottar-Ola och Bill
Plus lite av, kan vara Christian
"Lite vitt vin och The Clash"
Vi har på något obegripligt sätt tagit oss ner från bilens tak och Herr Gran försöker ställa sig upp efter ett par liter äppelvin till brunch, han har som ni ser gått över till öl för att hålla stilen. Varför Albin ser ut att försöka hälla upp öl i puret är såhär 30 år senare fortfarande en gåta. Hälla uppåt - superdumt.
Lägg även märke till att Herr Gran har en tjock jävla kofta på sig mitt i sommaren. En gång hade han den där tröjan på sig på en strand i Thailand när det var 34 grader varmt i skuggan och 28 i vattnet.
- Grana, ska du med och bada lite.
- Nä fy fan, jag håller på att frysa ihjäl.

Ikväll spelar vi mot Kungälv hemma på Zinken, på lördag är det GA&IS i Göteborg och sen är det uppehåll för VM och även fast det är ett ekonomiskt självmål att inte spela matcher under vår mest lukrativa period så ska det bli skönt att äntligen få gå ner lite i varv. Min halvtid har så att säga mer liknat dubbeltid den senaste månaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar