tisdag

Tagga ner!!!

Är nästan ledig idag - förutom en sväng till Zinken för att snabbfakturera lite - och när jag nästan är ledig så gillar jag att lyssna på P4 Stockholm på förmiddagarna som en riktigt gammal gubbtjuv. Men eftersom jag är en grinig jävel så stör jag mig på deras fältreporter (som jag inte kan eller vill lära mig namnet på) som förstör hela upplevelsen. Han är totalt snedfejkat överentusiastisk och låter ungefär som att han sitter på muggen för första gången på en vecka för att pressa en underarmskorv och tackar alla gudar som finns för att hans förstoppning äntligen ger med sig.


Jag önskar inte att någon ska bli av med jobbet, men den där snubben borde faktiskt bli omplacerad jävligt långt bort från närmaste mikrofon så att jag slipper stänga av P4 varenda gång den där skitnödiga pajasen sabbar mitt lugn. Eller så får dom skicka i honom en salladsbuffé innan sändning så att han kommer ner till oss på jorden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar