onsdag

Anabola


Läser i blaskan att innehav av 250 ryssfemmor knappt ger böter medans ett lika stort innehav med ecstasytabletter ger minst 2 års fängelse. VA?!
Nu är jag inte ute efter att försvara ecstasy, men borde inte straffet för anabola vara minst lika hårt?!

Jag umgås ju i alla fall hellre med en glad typ som ler, dansar och älskar allt och alla än vad jag sitter vid samma bord som en galning med för mycket muskler och som dessutom när som helst kan flippa ur och i rent vansinne krossa min skalle.
Vem i hela glödheta har räknat ut att ecstasy är farligare för samhället och dess medborgare än vad anabola är?!

Välkommen till verkligheten...

4 kommentarer:

  1. Inte för att det har något att göra med din dopingberättelse men Tommy "Fezen" Cooper hade sån otrolig otur jämt.
    När han var liten så dog hans gunghäst.

    SvaraRadera
  2. Jaa jag säger då det.. Rättsystemet är snett.. Nåt måste göras. Och ur kommer det sig att man får ett "hårdare" straff för att ha skjutit en varg än att ha våldtagit nån??? SJUKT SJUKT

    SvaraRadera
  3. Vad får man för straff om man våldtar en varg som har käkat anabola när man har stoppat i sig ecstasy?

    SvaraRadera
  4. Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
    »

    SvaraRadera