fredag

Grafik

Innan varje mästerskaps första match så är jag alltid nyfiken på grafiken i TV-rutan. Ett intresse som inleddes under turneringen i Mexico -86.
Detta VM:s grafik är utmärkt. Diskret och funktionell, men Tyskland vore inte Tyskland om man inte blaffade in en stor ruta med extratiden i rött och i en stil som inte alls gick hand i hand med den övriga informationen.

Sen kan jag inte efter 45 minuters tyska frisyrer med blekta slingor låta bli att tycka att tyskar inte borde tillåtas att vidröra kemikalier.

Varför har domare knästrumpor?

Till sist måste jag ge beröm åt Ronald Gomez enorma överläpp.
Större överläpp har jag inte sett sedan jag var 11 år och speglade mig dagen efter det att jag hade åkt miniskidor rakt in i ett träd.

Det var allt för stunden och nu väntar jag dom 3 halvlekarna som kvällen fortfarande ska bjuda på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar