lördag

Boll & Ivan






















Efter noll - sju mot Villa i Svenska Cupen tröstar jag mig med dom här bilderna. Inte för att jag vet vad St.Pauli har med bandy att göra, men jag begriper inte heller hur man kan misslyckas med att göra ett enda mål i en bandymatch. Dessutom så muntrar St.Pauli alltid upp.

Igår träffade Bagdad-Steffe och Albin en gammal Bajen-hjälte på Hornsgatan. Han såg som vanligt brunbränd, glad och frisk ut - något som till stor del beror på att han bor på en liten grekisk ö större delen av året. En lyx som man kan ha unna sig när man har tjänat lite kosing som profesionell bollspelare.
Dom hälsade på varandra och Bagdad sa att han såg ut att vara i form och frågade om han brukar träna där nere på sin lilla ö. "Nä, jag äter när jag är hungrig, här i Sverige är allt så förbannat inrutat", blev svaret. Ibland behöver det inte vara svårare än så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar