tisdag

Tomten har vandrat vidare


Lagom till jul nås jag av nyheten att Tomten har dött och det är nog fler än enbart vi grönvita som kommer att sakna honom.

Jag har stött på Johan på och runt matcher med Hammarby sedan jag var liten glutt. Den märkligaste platsen jag någonsin träffade honom på var på en öde strand i Thailand - han satt en morgon i baren där jag brukade dricka frukost och morsade glatt.

Nu får du sjunga dina härliga gamla sånger i himlen Johan - vem vet - en vacker dag kanske man tittar upp och ser att molnen är grönvita.

4 kommentarer:

  1. R.I.P. Johan och må väl där uppe bland alla andra grönvita...

    SvaraRadera
  2. Hugs and kisses to him.
    Anna

    SvaraRadera
  3. Denne Johan verkar ha varit en "skön gubbe"! R.I.P

    Albin verkar ju trivas i Thailand , kanske han i så fall träffar på den trevlige Örnen nån gång mellan feb-apr.

    // Örnen

    SvaraRadera