torsdag

Det är hål i hunden del 16 - Svobodan får besök

När Svobodan låg där och rafsade sig under pungen så hörde han att det prasslade under läktaren och när han tittade in mellan plankorna så fick han syn på Thåström som var i full färd med att slå en morgonmacka i venen. 
- Tåååberg, vad gör du här!
- Drog i mig en brandgul och har fluddrat i tre dagar, så nu måste jag damma i mig en bromsraket.
- Ja, gör det.
- Jag ska.
- Bra.
- Jag vet.
Detscholejkov la sig ner igen på sin läktare precis i samma ögonblick som en stor jävla turistbuss full med samer brakade in på tomten, rakt igenom syrenbuskarna. "Inte nu igen" tänkte Svobodan samtidigt som han osäkrade sin bazooka.
- NU FÅR NI FANIMEJ LÄMNA MIG IFRED ERA RENKNULLANDE ISINDIANER!!!

Brysselboxning 2003
Jag sökte bild till den här smörjan genom att skriva "Detscholejkov" och bjöds bland annat på den här gamla godingen. Det är Sluto och Charlie i Bryssel 2003, jag har ingen aning om vad dom gör, men jag minns att vi drack vodka och ljummet vatten och mer än så behöver man kanske inte minnas. Alla vet ju att man blir slug av vodka.

Man ser pavan på bordet under lampan bakom Slutos fasansfulla fillingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar