måndag

Semesterväder de luxe

Själv har jag för tillfället någon av en halv semester, vilket betyder att jag jobbar ungefär fram till lunch på dagarna och sen går hem och har skittråkigt. Vädret är helt värdelöst, det är varken av eller på, om det vore soligt så kunde man ju gå ut och lägga sig på någon maffig gräsplätt och om det spöregnade så kunde man ligga inne på soffan med gott samvete.
Jag tycker verkligen synd om alla som har semester under de här veckorna och jag lämnade en kommentar på Mundebos blogg angående vädret som jag blev så förnöjd med att jag plankar över den hit.


Vad är egentligen värst - när vädret suger, eller när det blåser.

Känns som att jag har tagit bloggandet till en ny våning, jag snor det jag själv har skrivit till min egen sida. Antagligen får det räknas som en våning - minst - nedåt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar