lördag

Grattis Tim och Bagdad!

Ikväll ska Pia och jag hem till familjen Magnusson för att fira Tims 13:årsdag och Stefans skitgammaldag i en slags kombinationsfödelsedagsbaluns. Det får mig att minnas när Steflas fyllde år för några år sen och jag sa till dåvarande (han har liksom jag meddelats att hans tjänster inte längre är önskvärda hos Hammarby) VD och alltjämt Hedersordförande Kvist att det var vår kollegas födelsedag. När Kvisten då undrade hur många år det gällde så svarade jag - eftersom jag inte hade full koll - 85 bast. Kvistberg tittade sakta upp och sa slött "Han ser gammal ut för sin ålder".
Världsklass.

Som sagt - han ser gammal ut för sin ålder

Bilden är tagen under förberedelserna innan SM-finalen och SM-guldet 2010. Ni vet på den tiden då mina tjänster fortfarande ansågs önskvärda.

Ja, jag är bitter! Det har jag ju redan bloggat om. Men vafan, det är inte alla som har varit med och vunnit SM-guld med Bajen. Jävligt långt ifrån alla faktiskt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar