fredag

48...herregud

Angående rubriken så är allt som behöver tilläggas att det är 2 år från femtio och det är skitmånga år. Löjligt tokförmånga.
Idag är det dessutom läge om att tycka synd om alla som lider av paraskevithekatriafobi, som jag brukar påminna om när det blir fredag med dagens datum.


Över till något helt annat som inte ligger i  närheten av att vara så långt tillbaka i tiden, nämligen kvartsfinalbiljetterna som jag - efter att på egen hand och 7-8 nervsammanbrott listat ut hur - la in i det nya systemet så att det går att köpa plåt på nätet.

Idag upptäckte jag att om man ställer tillbaka tiden på administrationspanelen så finns det en knapp som man kan klicka på som heter "Copy". Det fick mig inte alls konstigt nog att tro att det kanske går att kopiera en biljett och sen bara ändra namn, tid, priser och datum för att på så sätt exempelvis skapa en biljett för en femte avgörande kvartsfinal. Därför skrev jag till danskarna och frågade och eftersom dom är danskar i Danmark så kom svaret från supporten på danska. Danska är som alla vet totalt obegripligt så därför lät jag Google översätta och jag kan väl skriva såhär, det blev inte direkt lättare att förstå.


Hej Albin

Det är lätt för dig och så kalendern väljer datum du väljer att kopiera mer än du kan välja rätt tidpunkt omedelbart. 

Är det vettigt?

Vafan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar