onsdag

Vänersborg på lördag 15.45

Precis som vanligt så visste alla "experter" precis vilka vi kulle få i kvartsfinalerna och precis som vanligt så hade i stort sett alla fel. Edsbyn gjorde det märkliga och underbara valet av Villa-Lidköping, vilket lämnade Vänersborg till oss. Med all respekt för Vänersborg, men det tackar vi för.

Biljettdribbel

Jag ägnade kvällen åt att bryta sönder mina nerver genom att försöka lista ut hur man lägger in en ny biljett i det nya systemet. Efter några sammanbrott så tror jag att jag fick till det. Klicka här så får ni se.

TV4-sport nämnde inte bandyns kvartsfinaler varken igår eller nu på morgonen. Amatörmässigt. Jag vet att bandyn går i SVT, men att inte ens redovisa en av våra största sporters kvartsfinalspel är inget annat än pajasfasoner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar