fredag

Nerv på luckan och lappar utanpå skjortan

Bilden visar i stora drag hur min gårdag såg ut. Rullarna är 3200 biljetter innan dom har blivit biljetter om ni förstår vad jag menar. Vill ni inte köpa en sån i kassan så kan ni klicka här för att köpa en nätbiljett. Det är som vanligt 20 kr billigare på nätet och dessutom så finns det faktiskt chans att Zinken för en gångs skull blir utsåld.


Som vanligt när det är matchdag så skrev jag det här igår, idag är jag för nojig. Det kan bli den bästa eller den värsta arbetsdagen i min bandykanslistkarriär. De båda SM-gulden tog vi ju i Uppsala och Solna, ikväll kan det bli ridå eller den fetaste segern jag varit med om på hemmais.
Fy satan vad jag är nervös, helst vill jag vara svepa en liter gin med ljummen rotmos och vakna när allt är över.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar