torsdag

Första hemmasegern

Uppvärmning
Skönt med vinst (5-2), men det tar på krafterna. 100 jävla kravallstaket lyfter man inte runt utan att det sätter sina spår. Klockan tre inatt hade jag så ont att jag var tvungen att damma i mig lite smärtstillande för att kunna somna. Bära staket med lite sköna ryggskottskänningar var kanske inte världens bästa idé, men eftersom stackars Bagdad blev tvungen att åka in akut till tandis med fasansfulla käftsmärtor så var det bara att spotta i nävarna (jag spottade såklart inte i nävarna på riktigt, det gör bara idioter) och lyfta.

Idag är jag i alla fall lyckligt ledig och ska öva mig på att göra ingenting. Kommer såklart inte klara det, men jag ska försöka.

Ännu mer uppvärming

Färre steg än på premiärdagen, men jag jobbade 14 timmar då och bara 12 igår. 

~~~~~~~~

Morsan gnäller om att jag gnäller för mycket när jag bloggar dag efter match och när jag tänker efter så kan jag förstå att det kan uppfattas som gnäll. I själva verket är det mer skryt om min egen insats och att jag faktiskt är både förvånad och imponerad av att jag orkar så pass mycket som jag gör på matchdagar. 
Vad ska jag med en blogg till om jag inte får unna mig att vara självgod. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar