onsdag

Hemmamatch nummer tre

Eftersom vi möter Sandviken ikväll så kom jag på att jag skulle skriva det här igår och schemalägga publiceringen för att spara tid. Det var ju bra och fiffigt att jag kom på det, men tyvärr så kom jag inte på vad jag skulle blogga om.
Gör väl som vanligt på matchdagar och uppmanar er att besöka Zinken och/eller Zinkentältet ikväll. Det har varit katastrofalt dåliga publiksiffror de två första hemmamatcherna.

Oj, en grop...
I brist på bloggidéer så lägger jag in den här bilden på morsan och hennes hus i Hälsingland. Morsan är visserligen  - precis som resten av släkten - kort, men hon är faktiskt inte fullt så liten som hon ser ut på det där fotot. Ska säga åt henne att hon inte behöver ställa sig på knä nästa gång det ska fotas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar