söndag

Pisslag och pissteveproduktion

Nu har jag sett om matchen och jag nöjer mig med att konstatera att AFC är en pissförening med ett pissigt lag. Bajen spelade bättre mot Sundsvall, men lyckades ändå snubbla in fyra mål igår utan att behöva springa.

Piss på Söderstadion

Istället ska jag fortsätta mitt korståg mot ljudteknikerna hos C More Sport som helt uppenbart inte klarar av sin uppgift. Så fort det blir lite tryck som med växelramsan GRÖNA! - VITA! - HAMMARBY! så får dom stressnoja och börjar surfa runt med volymen. När jag såg träningsmatchen mellan AFC och Bajen på TV så låg ljudvolymen på samma nivå som igår. På den matchen var det 2058 som såg på, igår var det 20 741. Alla förstår att tio gånger större åskådarantal låter mer än tio gånger mindre.
Fattar inte varför man inte vill sända ut stämningen och erbjuda en så bra produkt som möjligt istället för att göra allt för att kommentatorn ska höras så mycket som möjligt. Prio ett måste vara spelet och spelarna, sen publiken, inte en jävel sätter på en match på teve bara för att lyssna på kommentatorn. Stämningen måste vara viktigare att förmedla än en massa svammel.

Finemang 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar