tisdag

Grattis, ni förlorade

Min första reaktion nu när Trumps rubbade skatteomläggningar - skriver omläggningar istället för sänkningar eftersom de där sänkningarna samtidigt betyder höjningar för de flesta - och vansinniga inreseförbud har varit att skaka på huvudet för mig själv. Men sen har det gått upp för mig att det inte är mer än rätt att dom där dumma fattiga sydstatsluffarna som röstade fram Trump till makten nu får vad dom bad om. Om dom trodde att den där fetrika pajasen brydde sig om någon annan än sig själv så får dom väl lära sig att dom blev lurade. Idioter.

Skjutit sig själva i fötterna

Till alla de som kommer från länder som berörs av inreseförbudet så säger jag bara var glad för det. Vem fan vill åka till det där skitlandet frivilligt.

Tyvärr så vet jag bara hur man startar en filmsnutt en bit in, men inte hur man avslutar tidigare. Så ni behöver bara titta i 12 sekunder om ni inte orkar mer.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar