torsdag

Äntligen regn

Jag har gjort 5844 inlägg innan det här och jag är övertygad om att jag aldrig tidigare har använt mig av ovanstående rubrik. Det är inte bara ekonomin som är bättre än någonsin och det är inte bara så att det aldrig har funnits så lite svält och sjukdomar på jorden som nu, det har fanimej aldrig heller varit så här bra väder.


Men efter valet så får väl borgarna makten och då har vi antagligen skitväder hela tiden igen. Åtminstone så kommer det att kännas så.
Att det i så fall kommer att bli sämre är det garanti på, siffrorna har nämligen alltid vänt ner när högern har fått bestämma. Varenda gång.
En gång till. Varenda gång har dom där fifflarna misslyckats och inte varit mogna uppdraget. Ändå så ser det ut som folk kommer missnöjesrösta dom där inkompetenta skitsnackarna till makten ännu en gång. Mina nerver...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar