lördag

IFK Idétorka

Läste Södermalmsnytt på muggen i en förhoppning om att hitta inspiration till något att blogga om och självklart så hoppades jag att det skulle hjälpa mot min skitnödighet. Det senare funkade klockrent, men något att blogga om hittade jag inte på en enda sida, det var bara det vanliga gnället om att det byggs bostäder på parkmark och lite tjat från de där som tycker att dom har världens viktigaste jobb, vilket är lite som att tycka att ratten är viktigare än hjulen på bilen eller tvärtom.
Fattar inte varför man flyttar in från vischan och sen börjar gnälla om att det byggs bostäder i staden, vi bor ju i Sverige så träd råder det väl liksom ingen brist på om man diggar skog. Hus i staden och träd i skogen funkar för mig i alla fall.

6-1
Lägger in den numera vanliga bilden från utsikten mellan båsen som jag tog under gårdagens sexettvinst mot Vetlanda. Det går bra nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar