onsdag

Vintervärme


Då det idag har varit en ovanligt usel väderdag här i vårt land, detta frysfack i jordklotets skafferi, så bjuder jag återigen på en bild från Thongan. Hoppas att jag kan bidra med lite uppvärmning.
Jag är medveten om att det tär på Mundebos nerver. Så för att glädja honom lite så bjuder jag här även på adressen till hans blogg http://www.honkenhorgan.blogspot.com/, samt för att på så sätt tacka för reklamen som jag fick på hans sida.
Råck på Mundebo! Du Elefantman bland bloggare.

3 kommentarer:

  1. Måste säga att jag är fördjävla snidig på att ta bilder ibland. Klicka på stranden för att förstora kortet.

    SvaraRadera
  2. Är det Vickan på playan?

    SvaraRadera
  3. Nej, hon brukar inte ha ro i kroppen för att ligga och sola så där. Hon brukar försöka lura med mig på märkliga djungelpromenader och andra knepiga knåp. Alltmedan jag försöker hitta ölförsäljare. Det brukar jag lyckas med.

    SvaraRadera