lördag

Sol och bad!

Det hade slutat blasa har i Nha Trang idag och det hela forvandlades till en av dom basta/finaste stranderna som jag besokt. Sjukt lang strand och skont i vattnet. Det ar nog nagra grader kallare an i Thailand, ungefar 24-25 grader skulle jag tro och stora fessliga vagor.
 
Vi har just checkat ut fran vart flotta hotell och jag utnyttjar just nu gratis-datorn for sista gangen.
Inatt ska vi ta taget till Hu'e och jag ar lite nyfiken pa vilken kvalite det ar pa tagen. Vi betalade ratt mycket (200 kr var) sa om man gar efter det bor det vara bra, men det kan lika garna vara uselt.
Strackan Danang - Hu'e aker vi pa dagtid och det ska tydligen vara en av dom vackraste tagstrackorna i varlden. Hur det ar med det skriver jag om nasta gang.
 
Och lilla mamma, jag skriver om bira med glimten i mitt enda oga. Om det inte var sa svart att fa hem, sa skulle jag kopa en tratt-hatt till dig som du kunde ha nar du spelar golf.
 
Nu ska jag ta mig en utcheckningsol (sorry mamsingen...).

1 kommentar: