onsdag

Det är hål i hunden del 2

Ni har ju blivit bombade med onödig information om hur makalöst mycket det är att fixa här på Zinken inför kvällens hemmapremiär, så därför ska jag inte nöta vidare på den vägen denna morgon. Istället ska ni få veta lite hur det går för vår vän Svobodan Detscholejkov.



"Svobodan satt på sängkanten och undrade en smula över hur det kom sig att han var iförd en sliten kanindräkt, men den biten kunde han stå ut med, det var värre att förklara varför det låg en naken jultomte i sängen och varför den jäveln var tvungen att spela trumpet oavbrutet. Han ställde sig med möda upp, gick bort till fönstret och tittade ut på solen som sakta steg över Sibiriens kalla öken - kanske var det dags att äntligen byta kön, han visste bara inte vem han skulle byta med."

Det får bli allt för den här gången - klicka här så kan ni uppleva lite hur min arbetsdag kommer att se ut.

Klicka här om ni är sugna på lite information om kvällens match och passa i så fall på att studera tidpunkten för när artikeln publicerades så lär ni er när jag började knega idag. Hoppas att jag slutar innan midnatt i alla fall...


3 kommentarer:

  1. Filosofisk fråga: Hur vet man att jultomten är jultomten om han är naken?

    SvaraRadera
  2. Nämen sådär serru,jag sa ju det, det behövs djupa tankar för att det ska bli vasst. Det här artar sig, spänningen stiger! Man liksom känner hur Svobodan ... ööh .. ja du vet, liksom.

    Väntar spänt på fortsättningen.

    /S

    SvaraRadera