tisdag

Inne i bubblan

Det enda som kan vara positivt med att vara förkyld är väl att man känner sig som Stålmusen när man till slut blir frisk igen. Den här veckans inledning känns som en parkpromenad jämfört med förra veckans helvete och det är verkligen tur med tanke på den totalvrickade arbetsmiljö som just nu råder här - det brukar vara tempo, tempo, tempo, tempo, men nu slår det alla rekord. Sist jag hade en helt ledig dag var någon gång i början utav augusti och om inte det varma vädret ställer in matchen på onsdagskvällen så kommer jag någon gång efter midnatt imorgon däcka i sängen med ett åsneflin på läpparna.


Göteborgs Atlet & Idrotts Sällskap har tvingats ställa in matchen som vi skulle ha spelat mot dom nere i den där fiskebyn på fredag och när jag ändrade i hemsidans spelschema så kom jag på att jag är så fokuserad på morgondagens hemmapremiär att jag fullt ut lever efter klyschan "en match i taget" eftersom jag inte hade en aning om vilka matcher som följer sedan. Bandybubbla AB.

Idag ska vi sätta upp ett fett tält till eftersom vi har bjudit in Nordea till premiären - en inbjudan som det glatt tackades ja till. Det är bara det att dom tar med sig 7-800 gäster. Hå hå ja ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar